Subject: (IP6384) Kihelkonna-Kihelkonna II etapp (asula), Kihelkonna alevik, Saaremaa vald, Saare maakond
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Gunnar Mägi' <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 10:35:22 +0300

Tere!

Saadame teile projekti uuesti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Enefit OÜ

Projekt nr: IP6384

Projekti nimi: Kihelkonna-Kihelkonna II etapp (asula), Kihelkonna alevik,
Saaremaa vald, Saare maakond

Projekti aadress: Kihelkonna alevik, Saaremaa vald, Saare maakond

Tehtavad tööd: Keskpingevõrgu parendamine.

Projektiga seotud teed: 21182 Viki-Kurevere tee; 21102
Mustjala-Kihelkonna-Tehumardi tee

Muutusid ristumised 21182 Viki-Kurevere teel km-l 2,02 ja 2,42-2,47.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900